Voorbereiding - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Gideon

20 December 2015 | Nederland, Winschoten

Lieve vrienden en familie,

Op deze manier wil ik jullie laten weten dat ik deel ga nemen aan een Discipelschaps Trainings School (DTS) in Roemenië in de plaats Cluj.

Hoe kom ik op het idee?

Enkele maanden geleden waren hier in huize Duerink Nieck en Emma Plantenga, Leiders van de DTS. deze hebben me een enigszins enthousiast gemaakt. Ik was al enige tijd op zoek naar een mogelijkheid voor een bijbelschool of iets in die geest.
Het grappige vind ik zelf dat zij de bevestiging allang binnen hadden maar ik eerst alleen maar excuses bleef verzinnen. Nu is het dan toch zo ver gekomen dat ik de stap in geloof heb durven zetten en naar Roemenië mag gaan.

Wat houdt dat concreet in?

Ik vertrek op zaterdag 16 januari naar Cluj per vliegtuig.
Ga dan een traject in van 12 weken bijbelschool in waarop 8 weken outreach volgen en zal rond 04 juni weer terugkeren.
De 12 weken bijbelschool is eigenlijk veel theorie over en met de bijbel.
Maar de 8 weken outreach zijn om de geleerde theorie toe te passen en te evangeliseren. Dit kan overal over de wereld zijn (dus hoeft niet in Roemenië).

Om jullie op de hoogte te houden ben ik deze blog gestart en zal ik deze regelmatig updaten.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er geïnteresseerd zijn in mijn reis en ik vraag degene die mij in de gaten houden dan ook of jullie voor me willen bidden! Dat God zijn plan mag duidelijk maken in mijn leven en dat ik zijn weg mag gaan ook daar.
Als laatste wil ik naast de geestelijke steun wil ik ook vragen of je me financieel wil/kan steunen. De reis heeft een kostenplaatje en die is nog niet volledig ingevuld, jullie steun is van harte welkom!

Giften kunnen gestort worden op :
NL10INGB0001405079 tnv G.Duerink
ovv Giften DTS

  • 21 December 2015 - 17:32

    Henny Van Der Spoel:

    Heel goed dat je dit gaat doen! Shalom, Gods Zegen!

  • 21 December 2015 - 21:39

    Bea:

    wow wat super dat je dat gaat doen, ik ken je niet heel persoonlijk......maar ik vind uitstappen in geloof zo
    waardevol.
    top.
    ik bid mee, maar ik ben er van overtuigd dat God je nu al gaat zegenen!
    God bless you

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 11160

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 04 Juni 2016

DTS Roemenië

18 December 2015 - 15 Januari 2016

voorbereiding

Landen bezocht: