uitzegening. - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu uitzegening. - Reisverslag uit Winschoten, Nederland van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

uitzegening.

Blijf op de hoogte en volg Gideon

10 Januari 2016 | Nederland, Winschoten

En dat is weer een stapje dichterbij Roemenië en een stapje verder van het oude vertrouwde Winschoten.
Elke stap die ik zet word het moeilijker en spannender.
Vandaag ben ik uitgezegend vanuit de kerk.
Ze hebben me naar voren geroepen en voor me gebeden.
Vanavond gaan we naar de VBG en daar ga ik dan ook maar afscheid nemen van de jeugdgroep.
Ik ben eerlijk ik heb er best moeite mee om alles achter te laten.
Ik heb er meer moeite mee dan ik had gedacht.
Volgende week zaterdag is het dan zo ver eerst nog werken van maandag tot vrijdag bij eurosonic-noorderslag.
God gaat alles leiden en ik ga zien hoe mijn reis gaat worden.
De spanning loopt op.

Vanmiddag een koffer scoren en t grootste grut van mn spullen maar inpakken alvast.

Fijne en gezegende zondag verder!

  • 11 Januari 2016 - 10:35

    Bé :

    Heel veel succes Gods in!

  • 11 Januari 2016 - 17:35

    Silvia:

    Ben benieuwd naar je fotos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 11143

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 04 Juni 2016

DTS Roemenië

18 December 2015 - 15 Januari 2016

voorbereiding

Landen bezocht: