money. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu money. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

money.

Blijf op de hoogte en volg Gideon

10 Maart 2016 | Roemenië, Cluj-Napoca

Pace (shalom)

Dus even een klein verslagje tussendoor.

Ik kreeg te horen dat het financiële gedeelte niet helemaal duidelijk is dus vandaar deze uitleg.

Het eerste gedeelte de theoriefase (lecture phase) moet iedereen 'zelf betalen' maar sommigen gaan in geloof naar deze school en hopen op ook financiële voorzienigheid. De lecture phase moet betaald zijn voordat we op outreach kunnen. Dit staat in het contract van de school. Als de lecture phase niet betaald word kunnen we dus niet weg. even een weetje :Er is geen jaar geweest dat het niet betaald werd (God heeft altijd voorzien).
Maar hoe voorziet God?
Dat is een moeilijke vraag. Het is soms wonderbaarlijk hoe geld binnenkomt, maar jullie zijn er een groot deel van. Hier in Roemenië zijn mensen met een vaste baan die 200,- in de maand verdienen. Meer dan 40 uur in de week werken en met zo'n bedrag thuis komen. Dus het bedrag voor de school is erg hoog voor een Roemeen.
Mijn hulpvraag naar jullie is daarom dus om mij te sponsoren/zegenen zodat ook ik anderen kan sponsoren/zegenen.

Voor de lecture phase hebben wij nog €2060,- nodig.
Het bedrag voor de outreach is nog niet bekend.
Ik ga al het geld wat ik heb doneren aan de school, willen jullie mij en daardoor een heleboel anderen sponsoren/zegenen?

Ik wil jullie een gelijkenis geven die mij ooit gegeven is.
Wat is meer waard?
Een man die 100 euro te besteden heeft en maar 60 weggeeft of
een man die 20 euro te besteden heeft en 20 euro weggeeft?
Elke euro is een euro dichterbij het doel!

Heb je geen geld? of kun je geen geld missen? Een gebed is ook een zegen!! Ik bid dat God in zal voorzien in alles wat jullie nodig hebben en ik hoop dat jullie dat ook voor ons doen!

Iban: NL10INGB0001405079
Tnv: G.Duerink