weer een weekje verder. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu weer een weekje verder. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

weer een weekje verder.

Blijf op de hoogte en volg Gideon

06 Februari 2016 | Roemenië, Cluj-Napoca

Daar zijn we weer! een dagje te laat, sorry daarvoor!
We speelden gister het kaartspel BANG en dat duurde wat langer dan verwacht.

ik ga proberen mijn week weer uitgebreid te vertellen maar t word moeilijker omdat de weken er hetzelfde uit gaan zien met andere leerstof, dus ik denk dat het interessanter is als ik kopjes gebruik en die dan toelicht!
Dat gaan we nu uitproberen. Laat me weten wat jullie ervan denken! Anders moet ik elke dag extra notities bij gaan houden wat ook mogelijk is! Alles voor m'n volgers hahaha.

-- Onderwijs --

Deze week hebben we Destiny by Design gehad van Hanna, een vrouw uit Pennsylvania die al een aantal jaren in Roemenië werkt en woont.
Deze week gingen de lessen over hoe alles wat je in je leven doet je tot je bestemming kunnen brengen. Gods bestemming voor jou is zo veel mooier dan je je kan voorstellen! Hij heeft de verlangens in je gelegd die je, als je ze volgt, je tot je bestemming kunnen brengen. De lessen waren erg interessant en ze hield onze door informatie met practische dingen af te wisselen
DreamsExperienceSoulprintIdentityGiftsNetwork (DESIGN)
Dit was de week in het kort, wil je meer weten? app me!

-- Workduties --

Deze week hebben we een soort van vlonder gemaakt van oud hout omdat de grond van klei is en t redelijk veel heeft geregend/gesneeuwd afgelopen tijd is er veel plakkende modder. T is wat improviseren maar t werkt gelukkig!

-- Stille tijd --

Elke dag heb ik weer kunnen genieten van mijn stille tijd. Ik heb er preken in kunnen voorbereiden en lekker in god aanwezigheid kunnen zijn. Ik heb er openbaringen ontvangen en mn week in kunnen verwerken, oftewel t was weer een flinke aanwinst deze week.

-- wekelijkse outreach --

Ook deze week gingen we weer naar de vuilnisbelt.
Het was heel anders dan de vorige keer, de kinderen waren heel erg rumoerig en wouden niet stil zitten, begonnen te schreeuwen enz. De leider van het project zij dat als ze puur waren gekomen om te eten en dan weer weg te gaan ze konden gaan. Dus dat deden ze.. allemaal..
Dit was voor ons een grote schok, ook voor mij ik had namelijk net het verhaal van Noach verteld. Frank de leider van dit project (ook een nederlander) heeft ons een beetje verteld over wat er allemaal gebeurt daar en dat er veel vloeken over hen worden uitgesproken. We hebben deze verbroken en een hele tijd tegen gebeden (geestelijke gestreden).
Dit was voor ons allemaal een Wake-Up call voor onze geestelijke strijd.

-- Small Outreach --

we hebben afgelopen vrijdag te horen gekregen dat we naar Bucharest gaan met de Small Outreach. We gaan 2 weken op Small Outreach. Veel weten we er nog niet over. We vertrekken de 13e.


-- Gevangenis --

voordat we vertrekken naar de small outreach gaan we evangeliseren in de gevangenis van Cluj. de Mannengevangenis, Hier gaan ze elke maand minimaal 1x heen om te spreken en muziek te maken.

-- Perlino Kids --

Om de week op vrijdag komen er hier een groep kinderen,
deze kinderen hebben een verleden van misbruik op alle manieren.
Ze komen hier en we vertellen ze over de bijbel maar bovenal geven we ze gewoon liefde, t is zo fijn en t zijn hele lieve maar gebroken kinderen.
Dit is voor iedereen fijn om te doen en fijn om deze kinderen te geven wat ze zo gemist hebben in hun leven.

-- Financiële update --

De financiën gaan de goeie kant op maar we zijn er nog niet.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de giften tot nu toe,
blijf me alsjeblieft sponsoren.
Ik heb goeie hoop dat het voor mij gaat lukken maar ik merk dat het voor de andere leerlingen best een geloofsuitdaging is.
Ik denk dat wij als financieel beter bedeelden hier een verschil in kunnen maken.

IBAN: NL10INGB0001405079
Tnv: G.Duerink
Ovv: Gift DTS

Gods zegen deze week!
Gideon Duerink

  • 08 Februari 2016 - 09:34

    Tante Henny:

    Fijn om zo op de hoogte gehouden te worden!
    Een gezegende tijd in Boeharest!
    Liefs en Shalom, tante Henny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 11162

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 04 Juni 2016

DTS Roemenië

18 December 2015 - 15 Januari 2016

voorbereiding

Landen bezocht: