Updates - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu Updates - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

Updates

Blijf op de hoogte en volg Gideon

30 Maart 2016 | Roemenië, Cluj-Napoca

t is al weer een tijdje geleden maar hier ben ik dan weer!! Het is erg druk en ik heb moeite om tijd te vinden voor lange verhalen dus als jullie meer willen weten of details voel je vrij om te vragen! persoonlijk is makkelijker dan algemeen.

Updates!!

-PAPA
Zoals velen van jullie weten was mijn vader hier een klein tijdje geleden!
Het was erg fijn om hem weer te zien en moeilijk om hem weer te laten gaan. We hebben een hele toffe tijd gehad!

-OUTREACH
We gaan naar Griekenland! grotendeels om vluchtelingen te helpen maar ook de projecten die YWAM Athene heeft voor ons.

-WEEKLY OUTREACH
We gaan bijna elke week naar Parta Rat en we bouwen een vriendschap op met deze kinderen! ik zie er weer naar uit om er naartoe te gaan

-KERK
Ik heb een gemeente gevonden waar ik nu 'vast' naartoe ga. De naam van deze gemeente is Eclesia.

-GROOT NIEUWS
Ik ben er over aan het denken om hier terug te komen als Staff na mijn jaar DTS. En de kans is aanwezig dat mijn periode in Nederland niet zo lang zal zijn.

-FINANCIEEL
De outreach is betaald!!! ik heb mijn gedeelte betaald!
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle goeie zorgen op gebed en op financieel gebied!

Voor mijn mede studenten hebben we nog financiën nodig dus wilt u ons steunen dan is dat altijd goed en zeker welkom!

NL10INGB0001405079
tnv: G.Duerink
ovv: Gift DTS

met deze link kun je de film over de Small outreach zien!
https://www.youtube.com/watch?v=Xe6lE_0zQS0

  • 30 Maart 2016 - 15:09

    Bea:

    Succes verder!
    Heel bijzonder om dit te lezen.....
    We vinden jouw een topper. Bidden voor je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 11126

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 04 Juni 2016

DTS Roemenië

18 December 2015 - 15 Januari 2016

voorbereiding

Landen bezocht: