Bob Plank. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu Bob Plank. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

Bob Plank.

Blijf op de hoogte en volg Gideon

13 Maart 2016 | Roemenië, Cluj-Napoca

Wat heb ik een geweldige week gehad!


- Les -
Het ging deze week officieel over ministry and missions. maar we hebben zoveel bijbel uitleg gekregen. T is zo ongelofelijk interessant hoe Bob alles verteld. Hij maakt het zo tastbaar en zo fijn om naar te luisteren. Er is geen manier om te beschrijven wat ik allemaal heb meegemaakt tijdens de lessen afgelopen week. Heb je ooit de kans om naar Bob Plank te luisteren. Doe het! het zal je verbazen!

- Workduties -
Deze week hebben ze de Workduties veranderd en ja ja samen met André verzorg ik al een week het diner hier! En het bevalt me prima!

- Small Outreach -
we zijn donderdag weer naar de vuilnisbelt gegaan en daar hebben we weer een programma mogen doen voor de kinderen. En het moest er natuurlijk een keer van komen maar ze hadden mij uitgekozen om Goliath te spelen.. Dus ik een groot houten zwaard gemaakt en samen met Vlad (die david speelde) het gevecht uitgebeeld. het was weer een goeie dag en ik heb al weer zin in volgende keer (volgende week gaat niet door)

- Gevangenis -
We zijn gister naar de gevangenis geweest om de mannen daar van een programma te voorzien. Ik was gevraagd om mijn getuigenis te delen en wat liedjes te spelen. Het hele programma werd geleid door de heilige geest want zonder afspreken gingen onze boodschappen perfect in elkaar over met dezelfde boodschap maar net anders. Ik geniet ervan om te dienen en ook hierin heb ik genoten.

- The Base -
Als een YWAM base heb je ook verantwoordelijkheden als er bezoekers willen komen en deze week stond bijna helemaal in t teken van bezoekers want, we hebben echt heel veel bezoekers gehad. En eigenlijk allemaal uit Amerika. Maar het was dan ook wel heel gezellig.

- Aankomende week -
Aankomende week gaat over Relationships. Maar dan niet de liefdesrelaties maar de vriendschap en familierelaties.
Dit word gegeven door Keith uit Texas hij is een voorganger daar en zet grote projecten op, tevens is hij een goeie vriend van de base leader (Alin).

- Financiële Update -
Ik wil jullie vragen om naar m'n reisverslag Money te kijken.
Wil je me sponsoren?
NL10INGB0001405079
Tnv: G.Duerink
Ovv: Gift DTS

Gebedslijstje:
- Concentratie op de komende lessen (15uur in 2 dagen)
- Compassie voor mijn medestudenten
- Genoeg Slaap
- Mogelijkheden om over Jezus te praten met anderen.

Gods zegen en, Isus te Iubeste!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 11126

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 04 Juni 2016

DTS Roemenië

18 December 2015 - 15 Januari 2016

voorbereiding

Landen bezocht: