eerste week na de outreach. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu eerste week na de outreach. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

eerste week na de outreach.

Blijf op de hoogte en volg Gideon

07 Maart 2016 | Roemenië, Cluj-Napoca

Sorry mensen dat ik een weekendje te laat ben maar ik ben met mijn medestudent Vlad mee gegaan naar zijn huis in Brasov.

- Les.
Afgelopen week was een prachtige week die veel kernwaarden heeft laten zien en ons veel heeft geleerd.
De teaching ga ik heel kort samenvatten.
if you don't hate what can destroy what you love, you don't love.
Dit gaat over gods karakter en heilig zijn. We moeten god karakter aannemen tegenover de zonde. We moeten de zonde haten maar de zondaar liefhebben. Dus de daden die iemand doet keuren we niet goed maar omdat we het recht niet hebben om te oordelen over iemand anders houden we toch van die persoon wat hij of zij ook doet.
Dit was voor mij een mooi puntje van afgelopen week!

- Nakomertje van de outreach
Deze week is het ook veel verwerken van de outreach geweest en wat hebben we een boel meegemaakt. Als ik denk aan al die mensen dan breekt mijn hart opnieuw. De mensen die onder de grond leven en daar moeten overleven inplaats van leven, dat laat me nog niet los.

- Small outreach
Ja we zijn ook weer naar Pata Rát geweest deze week. We hebben donderdag eerst wat fysiek werk gedaan bij Frank de leider van de ministry op de vuilnisbelt. We hebben de tuin wat onderhouden bij 1 van zijn aankomende projecten. Daarna hebben we alles klaargemaakt bij de vuilnisbelt en hebben we een super tijd gehad met de kinderen van Pata Rat. We hebben een programma met een verhaal wat liedjes een knutsel dingetje en natuurlijk spelletjes!

- Aankomende week
Deze week hebben we Bob Plank from the USA. Hij gaat spreken over mission ministry, ik zie er naar uit!

- Financieel
Vanaf deze week vasten we elke maandag voor financiële voorzienigheid.
Deze week gaat de leiding een bord ophangen met de precieze hoeveelheid die we nodig hebben om de eerste fase volledig te betalen.
Wil je me steunen?
NL10INGB0001405079
Tnv: G.Duerink
Ovv: Gift DTS

- Gebedslijstje:
* Of God ons de weg tot meer financiën wil wijzen.
* Dat we allemaal gezond mogen blijven (griepjes hier en daar).
* Een gezegende week.

Gods zegen allemaal deze week en Isus te iubeste.

Voor vragen en/of opmerkingen Whatsapp 0631178128.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 11134

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 04 Juni 2016

DTS Roemenië

18 December 2015 - 15 Januari 2016

voorbereiding

Landen bezocht: