small outreach deel 2 - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu small outreach deel 2 - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

small outreach deel 2

Blijf op de hoogte en volg Gideon

28 Februari 2016 | Roemenië, Cluj-Napoca

t was een hele lange heftige outreach met veel indrukken en veel werk te doen.

Ik wil beginnen met een dankwoord aan alle geweldige mensen die ik heb ontmoet afgelopen tijd! mensen in de frontlinie van evangelisatie en hulp!
God is met jullie en jullie zullen in mijn gebedsleven een grote plaats innemen.

Boekarest oh Boekarest, Wat hebben we toch een boel meegemaakt.

We zijn onder andere (nouja mijn collega studenten) in de riolen en onder de grond geweest. (ik was te groot). hier hebben we t bizarre gezien. er waren hele huizen ingericht onder de grond. sommige hadden zelfs stroom.

We hebben met de dak en thuisloze mensen mogen werken. Dit was heel fijn, moeilijk maar dankbaar werk.

We hebben prayerwalks gedaan. dit zijn wandelingen door plekken waar veel nare dingen gebeuren. In deze wandelingen bid je zegen uit en bied je weerstand aan de duivel. want in jakobus 4:7 staat onderwerpt u dus aan God, en verzet u tegen de duivel en hij zal van u wegvluchten.

We zijn naar een plek geweest waar straatjongeren kunnen slapen. hier hebben we gevoetbald en ze gewoon een leuke dag bezorgd.

We hebben de 'kids gang' mogen ontvangen GANG staat voor: in God A New Generation. De 'kids gang' bestond uit kinderen van mensen die in grade de nord wonen/werken kinderen waarvan de ouders in de illegale prostitutie werken en soms zij zelf ook. Ik zal niet teveel in detail treden.
Het zijn kinderen met een verhaal.

We hebben geëvangeliseerd. we zijn rond gaan lopen door parken en hebben voor mensen gebeden die daar behoefte aan hadden. En hebben een stukje verteld over Jezus liefde voor hun.

We zijn naar TCR (teen challenge romania) geweest. Hier hebben we ook weer gevoetbald (ik snap niet wat al die mensen hebben met die sport). Ook hier hebben we prachtige dingen meegemaakt en geweldige mensen ontmoet! Mijn hoogtepunt was de dienst die we mochten leiden. T ging op rolletjes.

We hebben mogen genieten van onze broeders in Casa Cana. Die altijd voor ons klaarstonden met ons mee gingen en waar we een goeie vriendschap mee hebben opgebouwd.

We mochten genieten van pastor Lucas en zijn gepassioneerde preken en geweldige woorden ook richting ons!
Ik wou dat er meer mensen waren zoals deze geweldige man!

We mochten dienen in de kerkdiensten. Ik mocht muziek maken en de worship leiden of een stuk van mijn getuigenis vertellen.

We mochten dienen in het schoonmaken, ja ook hier hebben we tijd voor genomen! we zijn aanwezig en willen ook daarin helpen!

1 ding wat we hebben geleerd is dat ywam niet alleen staat voor youth with a mission maar ook voor youth with a meeting. We hebben dagelijks 1 tot 2 meetings gehad. dus dat gemeeting zijn we wel ff klaar mee.

Het was een prachtige tijd we hebben veel geleerd en we hebben veel plezier gehad. heb je een vraag over iets wat ik gedeeld heb app me dan!
(0631178128)

Na Boekarest zijn we nog 2 dagen in Brasov geweest en hebben we daar mogen dienen met onze getuigenissen en evangelisatie. We waren bij de familie van mijn mede student Vlad. Dit is een prachtig gezin! muzikaal geniaal zoals ik dat altijd zeg en met het hart op de goeie plek.

We zijn nu lekker terug in Cluj op onze home base en hebben de zondag vrij! Hoe heerlijk is dat zeg, aankomende week gaat het over Holiness and Forgiveness. Dit word gegeven door mvr Kari Edskrud uit Noorwegen heb er zin in!

Ik heb jullie gevraagd te bidden voor eenheid in de groep, dit heeft geholpen we zijn meer een eenheid dan ooit tevoren!!

Gebedslijstje..
- Casa Cana / Pastor Lucas
- Financiën voor de DTS
- Gods leiding aankomende week
- Zegen voor familie Adam.

Financiële update:
Er is nog niks verandert in mijn financiële situatie.
Het bedrag is dus nog niet volledig binnen.

Wil(t) u/je mij en mijn vrienden/medestudenten steunen?

NL10INGB0001405079
tnv: G.Duerink
ovv: Gift DTS

Gods zegen en Isus te iubește!




  • 29 Februari 2016 - 09:00

    Mirjam:

    Hoi Gideon,
    mooi om te lezen hoe God met jullie bezig is en jullie wil gebruiken in Zijn Koninkrijk.
    Bijzonder hè! Wanneer je tijd apart zet voor Hem ga je steeds meer ervaren door Hem ;)
    Gave processen waar jullie doorheen gaan. Veel zegen deze nieuwe week. Liefs, mama xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gideon

Actief sinds 18 Dec. 2015
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 11140

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 04 Juni 2016

DTS Roemenië

18 December 2015 - 15 Januari 2016

voorbereiding

Landen bezocht: