begin van de reis. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu begin van de reis. - Reisverslag uit Cluj-Napoca, Roemenië van Gideon Duerink - WaarBenJij.nu

begin van de reis.

Blijf op de hoogte en volg Gideon

16 Januari 2016 | Roemenië, Cluj-Napoca

Dus.. daar zijn we dan. eindelijk aangekomen in Roemenië, t is wat donker maar na de rondleiding heb ik toch al een soort beeld gekregen van hoe het hier moet zijn. (morgen komen de foto's)

Vanochtend om 0900 vertrokken met mn moeder en mn kleine grote broertje Lucas. er lag vrij veel sneeuw in t begin maar na een tijdje rustig en voorzichtig rijden waren we toch al goed op weg. Aangekomen in Dortmund hebben we even gezeten wat gedronken en toen moest het toch echt gebeuren. Ik gaf m'n broertje en moeke nog een laatste knuffel en toen ging Gideon echt weg.
De vlucht was rustig en ik kreeg een grote plek!
Aangekomen op Cluj was het een beetje een chaos vanwege de paspoort controle van meerdere vluchten op 1 plek maar verder was het allemaal prima te doen... en nu dus hier. Lekker soepie gehad en Nieck (staflid) van zijn Nederlandse lekkernijen voorzien. Morgen helpen met koken en de rest van de leerlingen aan zien komen. Dat was het voor nu ik ga weer even verder kletsen ! Blesss

• 16 Januari 2016 - 18:59

Jenny:

Hallo Gideon
    Ik vind het echt super van je dat je zo'n grote stap zet! Ik hoop dat je daar een paar leuke maanden mag meemaken! Ik zal je blog blijven volgen. Groetjes

• 16 Januari 2016 - 23:02

Saskia Kindd:

Ik ken je niet maar heb veel respecr voor je

Saskia

• 17 Januari 2016 - 15:09

Henny Van Der Spoel:

Goed aangekomen! Een hele goede tijd, met veel nieuwe uitdagingen! Shalom, tante Henny.

• 18 Januari 2016 - 00:22

Jinke Herder:

Ha die Gideon. hartstikke leuk dat je een DTS gaat doen.
    Heelveel Zegen voor deze tijd toegewenst.
    Groetjes Jinke